Monday, June 23, 2008

Lakonan : Deanna Yusoff, Natasha Hudson, Khatijah Tan, Farid Kamil, Maimon Taib, Sheila Mambo, Shoffi Jikan, Farah Ahmad, Catriona Ross, Haryanto Hassan, Lisdawati, Mustapha Maarof, Ghazali Abu Noh, Fauziah Nawi, M. Rajoli

kisah seram yang mendebarkan mengenai seorang perempuan yang rohnya terperangkap dengan dendam dalam sebuah cermin antik. Plot cerita ini bertumpu kepada Nasrin yang mengalami kecacatan pada mukanya akibat kemalangan jalan raya yang penuh misteri.

Nasrin mendapati dirinya begitu tertarik kepada sebuah cermin antik warisan keluarga yang ditemui oleh ibunya. Akhirnya, Nasrin menjadi obses dengan cermin tersebut sehingga mengagumi roh cermin itu dalam usahanya mengembalikan kecantikan wajahnya.

Harga yang harus dia bayar ialah memuaskan tuntutan cermin tersebut yang menuntut darah dan dendam. Apakah dia sanggup mengorbankan cinta demi keangkuhannya? Adakah dia mampu melihat ke dalam dirinya dan melihat kecantikan dalamannya? Atau apakah yang tercermin di hatinya adalah bayangan cermin itu?

Muaturun : Format AVI - 955MB
Download Part 1 , Part 2 , Part 3 , Part 4 , Part 5 , Part 6
Download Part 7 , Part 8 , Part 9 , Part 10 , Part 11

Format RMVB - 318MB
Download Part 1 , Part 2 , Part 3 , Part 4

rar password:wayangmalaysia

No comments:

 
blog template by suckmylolly.com